Ett jävla tjat?
Jag förstår att det börjar bli tröttsamt med allt Bringsnack så jag drar det kort idag. Cykel var det som gällde så det var bara att lassa på med kläder och postbackar och ge sig ut i kylan. Galet jobbigt när man fryser ihjäl utomhus men så fort man kommer inomhus rinner svetten över hela kroppen. Som gjort för att bli förkyld! Hur som helst så fick jag köra helt ensam idag, för att lära mig. Tyckte det gick helt okej förutom att jag inte är så snabb än... Men det kommer väl det med förr eller senare.

På tal om jobb så har Triangeln ringt tre gånger medan jag varit upptagen med postdelandet den här veckan. Får sjukt dålig samvete över att jag inte har svarat så idag ringde jag upp och berättade för chefen om jobbet på Bring. Bara att hoppas på att de inte slutar ringa bara för det... Ska dit och jobba litegrann på lördag och söndag iallafall. Pappa påpekade häromdagen att jag kommer bli stenrik. Let's hope so! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress