Jag vill vara den som gör dig glad
Igårkväll ställde jag väckarklockan så jag skulle komma upp skapligt tidigt idag för att sticka ut i spåret och springa en sväng. Efter två varv à la 2.5 km tänkte jag att jag kan ju börja på ett tredje och sedan gå när jag inte orkar längre. Lite extra motion är ju aldrig fel när man inte tränat på evigheter liksom. När jag sedan då hade lyckats klara av det där tredje också så tänkte jag att varför inte försöka sig på det där fjärde för att nå milen också? Borde kanske lyssnat på varningsklockorna i mina knän när det började göra ont. Men icke. En mil blev det. Sedan gick jag hem och åt frukost och duschade för att följa med mamsen och papsen till Parken Zoo. Inte varje dag man gör det inte! Men det var riktigt mysigt att gå runt där och kolla på lite djur och äta lite mjukglass och sådär.
Tyvärr är mina knän så nära helförstörda det går att komma nu. Ibland tänker man inte innan man gör saker... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress