När det inte blir som det ska får man göra det bästa av det
Den här dagen blev ju då lite surprise surprise sådär. En hel del överraskande händelser som inte var planerade. Firade Becca som fyllde 19 år vilket var väldigt trevligt. Därefter upplevde jag mitt livs kortaste krogenbesök hittills. Men istället blev det lite chill och ölspel med Rebecka, Alex och hans kompisar. Efter att ha skjutsat dem till någon typ så blev jag själv körd tillbaka till lägenheten så nu sitter jag här och gör inte mycket med både dator och tv påslagna för att inte bli mörkrädd. Måste säga att jag i mörkret ogillar det vita duschdraperiet med två blodiga handavtryck varifrån det rinner ner blod ända till golvet. Men så länge badrumsdörren är stängd så är det fina fisken här!
Meeen nu börjar jag bli trötter så ska nog krypa ner i sängen. Tyvärr glömde jag min tandborste hemma... Men det får väl gå ändå! Natti<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress