Headshot
Idag kom omgång nummer två av kläderna jag beställde från HM för någon månad sedan! Det vill säga mina skor som jag ska ha på studentflaket. Plus en massa annat smått och gott som jag hade glömt att jag hade köpt. Tyvärr har studentklänningen fortfarande inte dykt upp så igårkväll mailade jag Style by Stars och frågade varför...

Närapå frisk nu iallafall så idag blev det Paintball med klassen, eller delar av den i vilket fall. Första gången jag körde så det var lite läskigt innan, speciellt med tanke på att det sista min käre bror sa till mig innan jag åkte hemifrån var "du vet att paintball gör ont va? Man får blåmärken över hela kroppen!". Men det var roligt, varmt, och en hel del svett och regn så vad gör några blåmärken? Måste defintitivt göras om !


PaintBallKulan - dock inte vi på bilden, men samma bana :)

Anonym

har klänningen kommit nu då?:O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress