TRÖTT!!
Igår blev det new moon på bio med en himla massa folk!<3 bra film men sämre än första o lite småseg emellanåt måste jag säga, med risk för att bli ihjälslagen av alla fanatiska fans som avgudade den! Men helt klart sevärd iaf. Haha såg 2012 i tisdags också så det var andra bion den här veckan för min del..
Efteråt blev det subway hos alex och sen vidare på förfest, följt av film.

Vaknade idag vid 15-16 nån gång där (!) och är fortfarande pisstrött av någon konstig anledning. Kan knappt hålla ögonen öppna så blir nog göra ett försök att flytta sig vidare till sängen ganska snart.. Gäller bara att samla kraft till den långa promenaden på 5 m eller vad det nu kan vara.

Ångestkänslor för fysikprov på tisdag också!!! Skulle pluggat järnet idag men det gick ju inte riktigt som planerat där. Så då vet ni vad jag kommer att göra hela dagen imorgon :(

natti<3
amanda

jag tycker new moon var bättre än den första! den första var så dyster, så man blev bara deprimerad. men smaken är ju som baken ;D

sara

jaa alla verka tycka den va bättre än första så jag måste vara lite udda ;) men jag har en teori om att det var för att jag hade läst boken innan nu så jag visste vad som skulle hända, medan första var mer av en överraskning (y)

amanda

ja så kan det säkert vara, men malin tyckte ju oxå den andra var bättre och hon har ju oxå läst böckerna om någon ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress