Not fair
Härligt att man vaccinerar sig för att slippa bli sjuk men istället blir sjuk av själva vaccinet.. inte riktigt så det var planerat direkt. men efter en dag på soffan är värken i armen det enda som återstår så imorrn är det skola som gäller igen. dock måste jag faktiskt erkänna att jag inte tycker att det är överdrivet snyggt när en arm är dubbelt så tjock som den andra. men det är såklart bara min åsikt!

Sitter nu och lyssnar på en dokumentär om mattias flink inför samhället imorrn. han som sköt sju personer i falun en kväll 1994 och nu sitter livstid i fängelse. tycker ärligt talat synd om människan! tänk vad lite alkohol kan göra med en. helt sjukt. om man nu kan kalla 1,69 promille för "lite".. men ändå, tänk att nyktra till och få reda på att man gjort något man inte var medveten om och sen få spendera restan av livet i fängelse för det! otur också att han råkade vara militär och därför hade tillgång till vapenförråd och grejer. tragiskt är vad det är!

På tal om alkohol är jag supertaggad för utgång på lördag med en himla massa sköna människor<3! känns inte som att jag varit ute på evigheter så det ska bli galet kul. det enda som är i vägen nu är jobb imorrnkväll.. mindre kul, men vill man ha pengarna så vill man. då är det liksom värt det på något sätt.




vimmelbild från nybrons premiärparty i oktober! grym kväll<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress