Sweet dream or a beautiful nightmare?
Inte varje dag man går upp runt 19 inte.. kan ju inte säga annat än att dagen försvann rätt snabbt där. lite smådeprimerande att sova bort en hel dag när man äntligen är ledig. men gårdagen var lång så det fanns ju en bra anledning i varje fall. träning på dagen sen förfest hos rebecca och sen blev det o'learys fram till stängning. helt sjukt vad mycket folk man kände som var där. men det är ju alltid kul. speciellt när det är människor man aldrig tidigare sett påverkade. nämner inga namn men mötte bland annat tre jobbarkompisar som såg ut att ha dragit i sig en hel del under kvällen! blev helt klart en lyckad kväll i alla fall. måste göras om snart!

När jag kom hem hade pappa satt upp adventsljusstakar o grejer i mitt rum. helt sjukt att det redan är första advent!! men det gillar jag. mysigt är vad det är. massa julkänslor i luften med alla lussebullar, pepparkakor och julmust. och inte alls långt kvar till lov! :) DET gillar vi skarpt! jobbigt bara att fundera ut vad man ska köpa till folk i julklapp. kanske dags att börja snart?

Skandal att jag tänker gå och lägga mig redan när jag ändå sovit hela dagen, men har inget bättre för mig så..

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress