Workworkwork

Skolavslutning imorrn! alltid nåt att se fram emot såhär efter en helt värdelös dag. den började med att jag vaknar vid halv 10, dvs tio minuter innan idrotten skulle börja. efter en lång men kul kväll på harrys varefter man kom i säng 3 på natten hade jag alltså lyckats stänga av klockan när den ringde, utan märka det. så blev att åka till skolan och käka, för att sedan ha muntligt tal på svenskan. gick väl okej, men inte mer än så skulle jag säga. sjukt att jag inte tog chansen att förbättra det när jag haft så lång tid på mig. men man kan ju inte va smart jämt? sen var det en svenskalektion till för att sedan stressa hem och laga mat innan fyra timmars jobb. kan helt ärligt säga att det var de längsta fyra timmarna i mitt liv. verkligen värdelöst. huvudvärk, halsont, trötthet och sen ovanpå allt så blir det sedelstopp i kassetten i min kassa och eftersom hon jag jobbade med ansåg att jag "kunde förklara bättre" så blev det jag som fick ringa safepay och bli instruerad i hur man skulle lösa problemet. jag som är så himla teknisk också!

men gårdagen var kul och imorrn är det som sagt avslutning och det här lovet kunde inte komma mer lägligt på något sätt! kan verkligen behöva vila känner jag. och nu ska jag sova och hoppas på att jag överhuvudtaget vaknar imorrn. nattinatti!

ribex

du ser så proffsig ut sara! :D haha och sen måste jag bara tillägga att det måste ha varit en väldigt proffsig fotograf som tagit bilden också;) haha <3

sara

jaa det var en väldigt proffsig fotograf!:D<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress