So little time

Nu är det vinter på riktigt. -9 imorse när jag gick. tur jag har en snäll pappa som varmkör o skrapar bilen åt mig så jag slipper stressa för att hinna med sånt tråk! tror inte det är så bra för morgonhumöret. 
dagens biologiprov var ganska snabbt avklarat. satt en timme och sen var det slut på den skoldagen. mycket lättare prov än väntat så firade med att åka till ica maxi och köpa godis inför bussresan till stockholm imorrn. älska bussresor med klassen!

Och igår var det officiella öppningsdatumet för vårt företag!!! EcoWash UF är numera igång så bara att boka tid! provtvätten tar plats ikväll och jag är övertygad om att det kommer att gå super. vi har redan en hel del bokningar och fler blir det förhoppningsvis..

Nej nu blir det lite kemiplugg och sen matlagning innan arbetet! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress