No surprise
Nationella prov i matte D idag, vilket betyder INGEN MER MATTE!! om man inte tvingas göra omprov förstås, vilket inte skulle förvåna mig för det gick inget vidare.. men ändå. ingen mer matte den här terminen iallafall! alltid något. och i ungefär en halvtimme var alla glada och nöjda för att det inte skulle bli något mer plugg innan jul, men det kröp sedan fram att det visst blir ett biologiprov till nästa vecka. drygt. men förutom det så är det lugnt dom här två veckorna som är kvar.

Förberedelserna för luciakampanjen på fredag är i full gång så nu blir det krig mellan klasserna. och vi kommer vinna för vi är bäst! kommer nog att bli riktigt kul tror jag! lite smått ångest för att jag ska jobba hela helgen sen bara.. men just nu behöver jag pengarna mer än någonsin så är väl så illa tvungen. har inte köpt en enda julklapp än och det är redan den åttonde!! panik! men det löser sig nog. måste bara komma på vad man ska köpa till alla, sen är det ju lätt som en plätt. så har någon några förslag så vore det kanon.. och om någon hör mig säga just "kanon" så får den personen gärna slå mig. vet inte vart det kom ifrån men den här veckan har jag sagt det i varannan mening ungefär och det stör mig så in i norden. konstigt att man kan få ord i huvudet sådär. väldigt irriterande är det också.

nu blir det mat och sen iväg och kolla film :) 
ronjs

ni suger, vi vinner (H)

sara

aldrig !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress