Leave out all the rest
Jag tänker börja med att rekommendera att inte dricka en söndagkväll när man ska upp halv 7 på måndagen. inte för att jag är helt säker på resultatet, men jag känner redan nu att det inte var en bra idé. speciellt efter att ha sovit ca 5 timmar natten innan oxå. men det var en väldigt trevlig kväll iallafall!
Make up store som ordnade skönhetsvisning på nybron med tre rätters middag. himla bra vare! till förrätt blev det breasolacarpaccio med ruccola, pinjenötter, parmesan, finhackad rödlök & kallpressad olivolja, varmrätten var grillad ryggbiff på zuccinibädd samt chilibearnaise och potatisgratäng och efterrätten utgjordes av chokladtarturfo med noisettevisp och finhackad mynta. det ni! flott värre! helt sjukt vad gott det var. det i kombination med fördrink, vin och kaffe gör att jag för det första säkert gått upp en tio kg minst i vikt, samt inte kommer att kunna sova de närmsta timmarna.. sorgligt men sant. kommer vara såå slut imorgon men det var det värt. skulle göra om det utan att blinka! plus också för att man fick en goodiebag med massa bra saker.

Gårdagen var dock nykter eftersom jag fick agera chaffis åt mina föräldrar. väl hemma fick jag ett samtal runt ett-tiden och fick åka till harrys och hämta upp en MYCKET påverkad person HAHA! blev sedan efterfest med denna plus x-antal andra nästan lika fulla människor. faktiskt ganska skoj att se hur alla bär sig åt på fyllan.. speciellt eftersom man själv kommer ihåg sånt som dom glömmer i samma sekund de gör det och då kan reta dem för det senare! lite ond får man allt vara ibland. och lite skadeglad måste man väl få vara när man vaknar brevid en inte så lite bakfull person och själv inte känner nåt? inte för att jag var så pigg jag heller dock, speciellt inte när det gällde att släpa sig iväg och tvätta bil. men det gick det med efter att ha laddat batterierna med lite billys pizza.  

Frågan nu är hur jag ska bära mig åt för att lyckas somna. kommer aldrig vakna imorrn tror jag... får väl lägga mig och räkna får eller nåt. alltid lika spännande.

puss på en bra dag!<333
 
Anonym

FYFAN VAD JAG VILLE VART DÄR:D

s

jaa det var bäst verkligen! häng med nästa gång!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress