Da'n före doppareda'n!
Åh den här dagen har varit bra! den har varit bäst faktiskt! började med att hämta upp ronja och rebecka för att åka till stan och kolla på balklänningar vilket var hur mysigt som helst! synd att man inte kommer göra det speciellt många gånger i sitt liv.. MEN JAG KÖPTE EN!!!! jag som inte ens var säker på att jag ens skulle gå på balen. men nu är jag tvungen i vilket fall så nu finns ingen återvändo. av någon anledning har jag alltid föreställt mig en rosa klänning, men jag blev helsåld på en röd. sen gick vi till ett annat ställe där jag hittade en annan röd som var ännu bättre. så jag slog till! synd bara att den var lite för stor, men det gick ändå att se att det skulle bli bra när man sytt in den och fixat. är iallafall väldigt nöjd!! så nu behöver jag bara hitta någon att gå med...?

Efter allt klänningsprovande blev det en liten julklappsjakt med rebecka och sen träffa alex en snabbis innan han skulle jobba och jag träna. rena tortyren eftersom jag varit sjuk och därför inte kunnat träna på över en vecka. men skönt ändå på något konstigt sätt. nu är man iallafall hemma och julstöket är i full gång. mamma bakar bröd, pappa lagar jansson och skinka och jag ska alldeles strax kila tillbaka ner och fortsätta med knäcken och julgransklädningen. här kör vi även på att var och en utför sitt arbete med en drink i ena handen! haha! så nu ska jag återgå till min white russian.
BARA ÄLSKAR DEN HÄR TIDEN PÅ ÅRET!


 <--------- DEN ÄR MIN!!!<3
                                                                            
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress