Confusing?
Hejsan, för den som undrar så heter jag numera Ebba Anna MarianneNilsson! observera att marianne och nilsson sitter ihop. det är i alla fall vad mälardalens högskola tycker/tror. vet inte riktigt hur dom lyckats med den tabben för adress och allt stämmer på katalogen som kom med dagens post, men namnet? nja... inte riktigt va. lite småklantigt tycker jag.
högen med sådana kataloger och annan reklam för olika högskolor och universitet har vuxit riktigt hög dom senaste veckorna och blev ju inte mindre idag efter saco-mässan i stockholm. tror jag roffade åt mig varenda info-folder jag kom i närheten av. men vad ska man göra om man inte har en aning om vad man vill bli? bara läsa på och förhoppningsvis hitta något som passar. nästan jobbigt att det finns så mycket att välja mellan.. speciellt för en som lider av kronisk beslutsångest.

Fredag imorrn = buffertdag = ledigt för dom flesta men prov för dom som har otur. jag får trösta mig med att jag får sovmorgon och slutar tidigt. alltid nåt liksom. sjukt skönt att jag inte behöver jobba denna helg i alla fall. bortsett från söndagen som är fullbokad och planerad in i minsta detalj så vet jag inte alls vad som händer. blir nog till att softa och ta det lugnt i första hand. eventuellt utgång på lördag. det som sker det sker helt enkelt.

nu är det pannkakor som gäller! mums :)
amanda

hahah och vet du vad jag heter då ? jag heter Anna Katarina Andersson. hahahahaha det känns som om dom har koll (y)

amanda

och rebecka hette helena maria magdalena rane ^^ hahahaha

sara

hahaha ja verkligen (y) undrar om dom gjorde det med flit!? men fattar inte varför isåfall^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress