Changes

Jag är sjutton inte smart någonstans. Har helt tappat det där med tidsuppfattning nu när det är lov och allt! Bokade tid för att klippa mig för flera månader sedan och var 110% säker på att det var idag klockan 12. Men icke sa nicke! Halv 11 ringer mamma och väcker mig och säger att frissan just var inne och handlade av henne och nämnde att jag skulle klippt mig kl 12 IGÅR! Kul. Inte det att jag nu säkert måste vänta minst en månad innan det finns någon ny tid, utan det jobbiga är ju att man måste betala för det uteblivna besöket... Suck kan man säga. Menmen inte mycket att göra åt nu ändå. Blir så trött på mig själv bara.
Imorrn ska jag iallafall till hälsostudion för fransar och bryn så den tiden har jag nu dubbel och trippelkollat så att den stämmer och jag tänker sätta minst tre alarm för säkerhets skull. Man vet ju aldrig liksom.

Sitter nu mitt i röran i mitt rum medan pappa målar om. Tycker det blir riktigt snyggt faktiskt! Grått och svart istället för det gamla blå. Så det blir nog bra sen när det blir klart och jag har köpt nya möbler och sånt också :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress